Monday, January 11, 2010

İmroz Restaurant

Genelde sık sık gittiğim mekanlar vardır.Onların dışında kolay kolay bi yere gitmem,alışkanlıklarım benim için önemlidir.Ve tahmin ediyorum meyhane müdavimleri gittiği mekanlarda tanınmayı,garsonları tanımayı falan önemser.Benim de kendime ait böyle mekanlarım vardır.Ancak bu kez beni bir arkadaşım davet edince yolumuz İmroz'a düştü.İmroz adını pek çok kez duyduğum bir yerdi aslında ama gitmek bugüne nasipmiş.Kapıdaki Krependeki İmroz yazısını görünce duraksadım.Ama sonra kapıda İmroz'a buyrun dediklerinde içeriye girdim.
Havanın güzel olması sebebiyle terasa oturduk.Bütün duvarlarda İmroz'la,Barba Yorgi'yle ilgili haberler var.İmroz'un mezeleriyle ilgili hep beğeniler gelmişti kulağıma.Çok da yanıldğımı söyleyemem,zeytinyağlılar evde yapılmış hissi veriyor.Sanki bir kaç tabaklık yapmışlar evde gibi,fabrika üretim değil yani.Zaten arkadaşımın söylediğine göre Yorgiyle hala sabahları gelip kontrol ediyormuş malzemeleri.Çıkışta onu otururken gördüm,yaşı epey ilerlemiş.Ve yine anlatılana göre sanıyorum çok büyük paralar teklif edilmesine rağmen İmroz'dan vazgeçmemiş,namı buradan geliyor herhalde.
Biz oturduğumuzda bir kaç masa doluydu.Çok kısa zamanda terasın tamamı doldu.Hatta biz masada iki kişi oturunca yanımıza birileri daha geldi oturdu.İmroz lokanta değil gerçek bir meyhane gibi.


Diğer Restaurantlar için: İstanbul Restaurants Rehberi tiklayiniz.

No comments:

Post a Comment

Bu Blogda Ara