Wednesday, March 21, 2012

Kebap Hocası İskender

Sivas’ın Merkez Tutmaç köyünde 1938’de doğdum 1955 yılında meslek hayatıma başladım. Çalıştığım iş yerinde çalışkanlığım iş aşkım görülünce ortaklık teklifi geldi. Ve çalıştığım yerde ortak olarak devam ettim.1958 yılında İstanbul’a geldim. Beyoğlu’nda Meşhur Bursa Kebapçısı’nda çalışmaya başladım. Kısa bir süre sonra aynı iş yerinde kar ortağı oldum. Bu gün ismini saygı ile andığım meşhur Selahattin Usta’nın bana öğrettiklerini bende bilgim dâhilinde sayısını hatırlamadığım kadar ustalar yetiştirmek için kullandım.Yetiştirdiğim ustalar Ülkemizin her yerinde İskender kebapçısı adı altında 1964 den bu yana California, Londra, Almanya, Kuveyt ve Dubai de işveren ve işçi olarak işlerine namuslu şerefli idame ettirmektedirler. Yetiştirdiğim Ustalar bana “Sen İskender Kebabı’nın Hocasısın” dediler. Bu teveccühlerine her zaman layık olmaya çalıştım. Meslek hayatıma eğitici kebap ustası olarak Küçükyalı’daki Kebap Hocası İskender adı altındaki dükkânımda devam ettirmekteyim. Allah sağlık verdiği Sürece mesleğime hizmeti ve eğitmenliği sürdürmeye devam edeceğim.Diğer Mekanlar İçin Tıklayınız.

No comments:

Post a Comment

Bu Blogda Ara